poniedziałek, 13 stycznia 2014

Zaaapraaaszam ! :D


Witam wszystkich czytających. Mam nadzieje, że dotrwacie do końca tego (oby) krótkiego postu :-). Jak wiecie, znaczy jak czytaliście, wena "mi uciekła", ale jednak korci mnie, żeby coś napisać, swoje przemyślenia na temat czegoś. Mam idee, ale nie mogę jej urzeczywistnić. Prośbę więc mam do Was. Piszcie w komentarzach jakie książki czytaliście, jakie filmy oglądaliście, bynajmniej jaką piosenkę odsłuchaliście i była naprawdę fajna. To na prawdę nie dużo dla was, napisać tytuł książki czy filmu, albo skopiować link z yt :) Chciałabym się podzielić opinią z Wami dotyczącą tego CO WY SŁUCHACIE, CZYTACIE LUB OGLĄDACIE :-).
Piszę tak, gdyż wiem że czasami ktoś narzuca temat, nie jest ciekawy dla każdego, więc proszę Was.


Jeżeli macie jakieś pytania dotyczące bloga, bynajmniej mnie, bo bardzo o mnie mało wiecie, zapraszam na mojego aska którego link jest pod "stopką" "MÓJ ASK"

2 komentarze:

  1. dopiero kilka dni temu wpadlam na tego bloga i musze ci powiedziec, ze bardzo mi sie spodobal! :)
    co do tematu to z ksiazek ktore ostatnio czytalam to Wielki Gatsby i Swiatla Wrzesnia pokochalam. Z filmow... badziej preferuje seriale np. Teen Wolf, Pamietniki Wampirow, The Walking Dead. Piosenki to ostatnio w kolko slucham "Eyes on fire" ;)

    http://my-beautiful-artistic-life.blogspot.com/ - zapraszam do obserwowania, komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi to słyszeć! Dziękuję bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń